vrijdag 21 november 2008

Herinneringsborden

Ik heb 2 leuke opdrachten van Lilly gekregen. 2 herinneringsborden maken voor de doop van Joël en Jochanan. Voor beide kinderen heb ik ook een fotolijstje gemaakt met naam.
Hieronder wat Lilly in gedachten heeft:
Wat betreft die herinneringsborden: Onderstaande teksten zou ik er graag op
willen hebben; 1 voor Joel, 1 voor Jochanan. (enkel de aanhef verschilt)


Lieve Joël/Jochanan

Mag Zijn hand voor je zijn om je de weg te wijzen. Rondom je om je te beschermen. Onder je om je op te vangen. Boven je om je te zegenen.

De 2 fotos in de bijlage zijn handen. Een van die 2 zou ik graag op het
herinneringsbord willen hebben. Of in ieder geval iets met een hand(en). Het
mogen gewoon 'lege' handen zijn hoor! (of geen baby/parel in zoals in
bijlage)
Zo'n 15 cm doorsnee lijkt me leuk! (dat kan toch door brievenbus?)

De afbeelding van het zusje met broertje die je indertijd voor het
lijstje Jochanan maakte, vond ik erg mooi! Zouden de handen op de
herinneringsborden ook weer met grijstinten gedaan kunnen worden? Verder mag
hij
qua materiaal etc hetzelfde als die van Hanneke en William hoor!

1 opmerking:

Christel zei

He da's mooi Peet! Weer een opdrachtje!
Groet Chris