zondag 8 februari 2009

toch nog wat gedaan...


Na een voorbeeld uit een tijdschrift ben ik begonnen met het maken van Mens Erger Je Niet. Met een rol plastic, 2 ponzen (bloem) en een ponshulp heb ik een sjabloon gemaakt.
Op de plaat mdf heb ik het patroon uitgetekend en met de vele sjablonen heb ik met verf en een klein kwastje de bloemetjes op de ondergrond gesjabloneerd.
Het is nog niet helemaal af. Ook weet ik nog niet hoe ik de pionnen maak.

Vandaag heb ik de foto's gemaakt van het zwaard, schild, koe, kat en clown. Deze heb ik vorige week gezaagd en geschuurd. Deze heb ik voor Desiree gemaakt. Ben benieuwd wat ze er van vind.
Ook ben ik nog bezig geweest met het zagen van het Prinsessenkapstokje en heb de boekensteun geschuurd en 1x roze geverfd. Hier heb ik nog geen foto's van.

1 opmerking:

Christel zei

Komt die ponshulp zo maar weer eens van pas!!