donderdag 30 juli 2009

Boekensteun Jasmijn

Gisteren hebben we de boekensteun afgegeven aan de vader van Jasmijn.
op de kamer van Jasmijn
Hij was er erg blij mee en ik moest er zeker mee door gaan...

Ook nog even de tekst van het kaartje...ik vind het zo'n mooie tekst.

Hieronder de reactie van de moeder van Jasmijn via de mail:
Voor mij zeker een opsteker en altijd leuk om te lezen/horen..
Hallo Petra,

Jeetje, wat een geweldig mooie boekensteunen,
Maarten en ik zijn dolenthousiast!
Nu maar hopen dat Jasmijn ze natuurlijk ook geweldig vindt, ik heb ze van het weekend via de mail laten zien aan de familie en iedereen vindt ze super mooi!
Zodra ik een foto heb gemaakt als ze staan te pronken op Jasmijn haar boekenplank dan stuur ik deze naar je toe.
Nogmaals bedankt en heel veel succes met je leuke hobby.

Wie weet tot nog eens in de toekomst!

Groeten, Maarten & Ilse

>

Geen opmerkingen: