donderdag 6 augustus 2009

Krijtbord van voetbalclub RBB (Rijnsburgse boys)


Heleen vroeg aan mij of ik een krijtbord wilde maken om cadeau te geven.
Degene die het krijgt is fan van de Rijnsburgse boys. Zelf had ik nooit van de voetbalclub gehoord.
De linkse is het logo van de club en de rechtse is de slogan van de Rijnsburgse boys. Deze zijn makkelijk te vinden op internet.

Ik heb er even over gedaan om wat ideeën te bedenken. Wat niet helemaal wilde lukken. Gisteren ben ik er mee begonnen en het idee kwam terwijl ik er mee bezig was.
Het zijn 2 planken van 31x50cm van 4 mm dik MDF. Van de bovenste plank heb ik een frame van 3,5cm breed gezaagd en in de hoeken ballen gemaakt. Verder heb ik de slogan UIEEEEHHH uitgezaagd en het logo heb ik ook uitgezaagd. De 3 foto laat zien hoe het gaat worden.
Nu nog alleen schuren en dan verven...
Wordt vervolgt.

Geen opmerkingen: