vrijdag 10 december 2010

Lijntjes haken

Mijn kussens zijn af en heb nog wat garen over. Nu ga ik voor mijn krukjes hoezen haken. Hier het begin.
Het patroon heb ik van Karin aan de haak
Ik heb wel weer even wat ontspannen uren voor de boeg...

Ook heb ik woensdag bij de wolschuur in Moordrecht mooie, zachte (niet kriebelende) Merino wol gekocht. En bij Chris halen naalden 3 en 3,5 geleend.
Ik heb geprobeert om de kleuren van het kussen te vinden. Van deze wol ga ik een deken haken. Weet alleen nog niet of ik strepen en/of vierkantjes ga haken.

Vandaar de hoezen voor de krukjes...dit is een proef.
Het kleed wordt wel wat groter. Mijn idee is om het 150x150 te maken. Het binnenstuk wil ik in strepen te haken en dan vierkantjes erom heen. Maar dat idee ga ik eerst nog wat meer uitwerken.
Ik heb het haken helemaal gevonden, heerlijk....

Geen opmerkingen: