woensdag 7 september 2011

nespresso-bloem-magneet

Hoe maak je een nespresso-bloem- magneet
Benodigdheden;
schone nespressocups
schaar
 nesting ponch (2,5 cm of 1 ")
restjes papier
montagekit en lijm
magneetjes (corsage magneten)
flower centers of knopen
 De cup op zijn kop zetten en met je duim induwen
 Daarna met een schaar inknippen. Ik maak smalle sliertjes.
 Het geheel plat maken
 Daarna met montagekit (heb ik gebruikt) of andere sterke opvullende lijm de magneet in het hart van de bloem plakken. Goed laten drogen.
Met mijn nieuwe pons het hart van de bloem gemaakt met bijpassend papier.
Het papieren "bloemhart" heb ik vast gelijmt op de magneet en dit opgeleukt met flower centers. De flower centers heb ik gekocht bij "De Kreatief in Gouda".

1 opmerking:

Christel zei

Helemaal leuk zo! Super leuke bloemhartjes!