woensdag 19 september 2012

project letterbak

Van een oom heb ik een letterbak gekregen zonder letters. Deze heb ik al even in bezit, maar wist nog niet wat er mee kon doen.
Vandaag dacht ik; ik ga eens doosjes ervoor vouwen van een roman.
Uit een blz. kan ik 2 vierkantjes snijden van 8,9 cm x 8,9 cm.
Dit wordt dan een doosje van 3 cm.
Terwijl ik aan het vouwen was, kwam het idee om er letters op te stempelen.
Van een vriendin kreeg ik pas een leuke kast met een tekst van Toon Tellegen.
Ik ben op internet gaan zoeken bij Toon Tellegen en vond deze tekst;
En als ik een bloem was zou ik dan weten wanneer ik moet verwelken? Nu nog niet...
De letters komen op de onderkant van de doosjes, de spaties zijn open doosjes.
Verder moet de inspiratie nog komen en ik heb nog wat doosje te vouwen...

Geen opmerkingen: