donderdag 13 september 2018

Fietsen met de glazen bol

Het was zo mooi weer, dat ik mijn fiets een groter rondje stad liet zien.
Zo kwam ik bij de haven en ging de sluis over en maakte foto's vanaf het wandelpad langs de haven.
Het water was ook vlak en daardoor hoef je de bol niet te draaien. Het water is de spiegel.
Gisteren had ik een zaagmiddagje en heb o.a. de standaard gezaagd.
Doordat ik een platte onderkant heb is het niet zo mooi.
Op een vlakke ondergrond is zo plat stuk aan de bol alleen maar makkelijk.
De bol gaat er niet vandoor.
Ik wil toch ook nog een ronde bol, maar die moet ik nog bestellen of tegen komen.
Daarna stuurde ik mijn fiets richting het van Bergen IJzendoornpark.
Hier staan hele bijzondere bomen.
Deze boom heeft hele dikke en lage takken.
Zoek de bol...
Na mijn lunch, ging ik richting de Reeuwijkse plassen. Daar raak je ook niet uitgekeken en gefietst.
Bij de Platteweg kwam ik langs de scouting en daar lagen de boten mooi op een rij.
Je ziet alleen de masten, helaas niet de verschillende kleuren.
Een mutsje voor de bol.
Foto's in het water, ik hoefde er zelf gelukkig niet in.
Mijn melkflessen had ik bij me. Dus op de terugweg even getapt en Nel geholpen met frambozen plukken en snoepen.
Wat foto's bij de Elfhoeven

Geen opmerkingen: