maandag 15 oktober 2018

Middag Open Luchtmuseum

Met de trein en bus gingen we naar Open Luchtmuseum Arnhem.
Voor mij was dat heel lang geleden.
En het museum bestaat dus ook al heel lang.
Bij de ingang konden we zo door lopen na het inchecken.
Ik met mijn museumjaarkaart en Jolanda en Gwenn hadden tickets op internet gekocht.
Echte dieren waren er ook...
En in dit huisje kon je uitzieken. Het was met de zon mee te draaien.
Een spel; Tjonka.
We zijn een aantal keer de tram in gestapt. Leuk en makkelijk.
De kwekerij.
Mooie herfstbomen op de achtergrond.
Jolanda aan het fotograferen met bol.
En de molen op zijn kop.
Een ja-knikker in actie.
Bij de papiermolen op waterkracht.
Papier wordt gemaakt van textiel.
De scheepstimmerwerf.
Een zeilbootje in het water en een trekpontje, op de achtergrond de houtzaagmolen.
Er stond een lekker windje, dus de molen kon draaien en ze waren aan het zagen.
Wat een mooi plaatje met de spiegeling in het water en de herfsttooi.
Er waren verschillende huizen uit verschillende tijden, dit huis sprak me wel aan.
Leuk gehaakt sprei.
Zo'n smalle badkamer zat ook in ons huis.
Knusse woonkamer
Met de tram gingen we weer naar voren en ik kon even achter het stuur, ook al ging ik achteruit.
Heel veel van het park hebben we nog niet gezien, ik kom zeker een keer terug.
Hopelijk met weer zulk mooi weer en leuk gezeldschap.
Was er gezellig Jolanda en Gwenn.

Geen opmerkingen: