zaterdag 5 januari 2019

Gered van de stort

Donderdag avond heb ik via de "Ik geef weg"groep op Facebook OSB platen  gekregen.
Eerst heb ik wat kleine stukjes meegenomen die in mijn fietstas paste.
Ik ben gelijk gaan zagen, om te kijken of het wat was. Het geeft wel veel stof, maar dat is eigenlijk met al het hout zo. Het ga wel een leuk resultaat.
Luc heb ik weggegeven als dank voor het hout.
Zijn dochter was blij met het klavertje 4 waar ik de eerste keer mee aan kwam.
Gelijk Luc laten weten dat ik meer platen bij hem wilde ophalen.
Vrijdag ochtend had ik weer afgesproken. Helaas paste er niet veel in mijn fietstas en hij stelde voor om het te komen brengen. Hij moest het anders toch naar de stort brengen.
Uurtje later kwam hij met de platen. Het waren er eigenlijk wel wat veel.
Hij heeft de andere platen toch nog naar de stort gebracht.
Gelijk met de decoupeerzaag de grote platen in behapbare stukken gezaagd.
Zo passen ze makkelijk in doosjes en ze passen op mijn zaag.
De doosje opgeruimd en gelijk kwamen er al veel ideeën.
Vanmiddag ben ik aan het zagen gegaan.
Ik heb via internet een hele verzameling met leuke figuren verzameld en uitgeprint.
Vandaag 2 figuren uitgezaagd uit OSB. Geeft een leuk effect.
Dit figuur heb ik gekleurd met Ecoline Goud. Het pakje in zijn handen heb ik met goud verf gekleurd. 
Ook het huis heb ik met Ecoline Goud behandeld. Kijken wat ik er nog meer mee ga doen.
Houten voeten voor in de tuin.

Geen opmerkingen: