zondag 24 maart 2019

Rondje op de Pino

Vanmiddag had ik afgesproken met mijn vader om samen de Pino weer te laten wennen aan ons.
Was lang geleden dat hij naar buiten was geweest.
Klaar voor vertrek.
We gingen via het Plassengebied, langs Antonio die weer op zijn vaste stekkie stond.
Ik was alleen een beetje laat met de foto maken.
Als je het weet zie je waar het is.
Mooie blauwe luchten, bomen die weer uitlopen. Echt lente, maar wel fris nog.
De uitkijktoren en houten aalscholvers bij Driebruggen.
De molen aan de Put. Aan de rand van het water zijn vele bomen omgezaagd. Erg kaal, maar je kan nu wel meer bij het water komen.
Bol was ook gewoon weer mee.
Daarna langs het Fort Wierckerschans.
Gisteravond waren Ruud en ik daar ook. We hadden een feestje van Nico en Marina.
Mooie locatie voor een feest.
Foto tegen de zon in.
Even een kopje thee aan het water. Mooie plek, alleen naast de rijksweg.
Dus niet erg rustig, ook al was het zondag.
Een supper kwam langs ons op het water.
Een wandelroute onder de rijksweg door.
Hierna geen foto's meer gemaakt.
We gingen langs de rijksweg met hulp van de elektrische ondersteuning.
De wind kwam daar van voren.
Daarna door het Reeuwijkse hout, door naar de melktap aan de Oud Reeuwijkseweg.
Toch 30 km gefietst.
Kijken wanneer het weer lukt om de Pino uit te laten en ik weer een vader-dochtermoment heb.

Geen opmerkingen: