zaterdag 4 mei 2019

Verschillende projecten.

De verschillende projecten waar ik mee bezig ben (geweest).
Cadeau voor Richard die 1 mei 50 is geworden.
Hij houd erg van M&M's en daarom heb ik een M&M uitgezaagd en in een lijstje M&M's gedaan.
Lijkt erg eenvoudig, maar er is door mij heel wat bedacht,
Ik heb een passe-partout gezaagd op de maat van de lijst, en daar een cirkel uitgezaagd.
Alles blauw geverfd. een plaatje van een M&M had ik nog. Deze uitgezaagd en geverfd.
De passe-partout en achterplaat gelakt.
De passepartout heb ik voor het glas gedaan en daar de M&M opgeplakt en de grijze 50 er bijgeplakt.
De lijst gevuld met een heleboel M&M's.
De achterplaat er zo opgeplakt dat Richard wel de M&M's eruit kan halen.
Morgen gaan we naar zijn verrassingsfeestje dat zijn dochter heeft georganiseerd.
Op de Koningsmarkt in Gouda heb ik garenpakket gekocht die eigenlijk voor een fietsen is.
Maar thuis kreeg ik andere ideeën, ik ben er rondjes van gaan haken.
Ik had nog ringen en deze kon ik nu eindelijk gebruiken.
Deze patronen heb ik gebruikt:
Voor de grote ring heb ik een patroon van de Libelle gebruikt wat eigenlijk een kussen patroon is, maar erg leuk om te haken. Daarna ben ik eigenlijk verder gegaan met het patroon van Marjorie en vandaag krijg ik de laatste ook nog wel af. Erg verslavend. 
Deze zijn ook ontstaan uit gekregen hout; pakket van Gert en schuttingplanken van Twan.
Vlak voor Koningsdag kreeg ik nog een idee om mijn kastje oranje te maken.
Deze afbeelding heb ik gebruikt voor in mijn Goudkistje.
De Fiat had ik al een keer gemaakt en was al oranje.
Ik ben nog met een opdracht bezig en deze is voor de ouders van Faith.
Ik moet nog even puntjes op de i zetten en een afspraak maken.
Dan laat ik het hier zien.
Leuk om mee bezig te zijn.

Geen opmerkingen: