dinsdag 16 mei 2023

Bord met kleinkinderen

Mijn tante Elize vroeg of ik een bord wilde maken met de namen van al haar kleinkinderen.
Ze had een aantal jaar geleden een bordje gekocht op de markt op Fuerteventura.
Het was gemaakt van stenen waar de maakster allemaal dieren van had gemaakt.
Elize had gevraagd of ze de kleinkinderen er boven wilde schrijven.
Dit heeft ze met een brander gedaan.
Na die tijd was er nog een kleinkind geboren en mijn moeder had gezegd dat ik er wel met de brander een naam bij kon schrijven.
Zelf vond ik het leuker om iets nieuws te maken.
Zo gezegd, zo gedaan
Eerst stenen bij elkaar gezocht en een plankje waar het op kon.
Op de stenen ogen en een mond getekend en op het "lijf" hartjes getekend.
Er zijn 4 kinderen; Marlies, Marco, Wouter en Yvonne.
Ik heb de kleinkinderen bij elkaar gezet; 3 gezinnen bij elkaar.
Yvonne heeft geen kinderen, maar ik heb er wel een plekje voor open gehouden.
Op ijsloliestokjes heb ik de namen gestempeld en later pas in het echt op de plank.
Met een houtje er onder zodat je kan zien welke kinderen bij elkaar horen.
Links van Marlies, daarna Marco en Wouter.
Zo is het geworden, foto heb ik op een spiegel gemaakt.
Hier het plankje wat Elize tijdens haar vakantie heeft gekocht.
Morgen ga ik naar Elize en Cor brengen.
Best spannend.

Geen opmerkingen: