vrijdag 11 januari 2008

nieuw project - lampje van geboortekaartje

Een vriendin heeft aan mij gevraagd of ik nog een lampje wil maken. Dat vind ik erg leuk. Ze verwacht haar 2e kind. Voor de bovenste foto heb ik gebruik gemaakt van het geboortekaartje van haar eerste zoon "Timo". Hier is het lampje bijna af.
Als kraamkado heb ik een speeldoosje gemaakt met hetzelfde treintje
Het lampje en muziekdoosje

Het patroon van het treintje heb ik nogmaals kunnen gebruiken. De vraag van mijn vriendin was of ik ook een kapstokje wilde maken. Ik vond het een hele eer. Nu pronkt de kapstok bij hun in de gang.
Voor het mijn nieuwe project komen de foto's pas op mijn blog als het lampje klaar is. Het moet toch een verassing blijven. Ik plaats alvast wel een detail van de lampje, zo kan iedereen een idee krijgen hoe ik het maak.
Ik ga wel bij houden wat ik zoal doe en kan dan later de foto's er tussen voegen.


Geen opmerkingen: