vrijdag 29 februari 2008

set van Bob de Bouwer met Wendy

Tijdje geleden dat ik wat heb toegevoegd aan mijn blog, maar ik heb niet stil gezeten. In de avonduren zit ik vaak in mijn garage te schuren, verven en nieuwe ideeën te verzamelen.

Gisteren met mijn vriendin haar dochter Lisanne ballonnen beplakt met gipsverband. Deze zijn nu droog om te worden geverft. Het eindresultaat moet een spaarpot-varken worden. Ook hebben we een deurhanger geverfd. Erg leuk om samen te knutselen.

Verder heb ik de laatste weken een set gemaakt van Bob de Bouwer en Wendy.

De set bestaat uit:
- een kapstokje 32cm x 10 cm, met 3 knopjes.
- Een boekensteun 15 cm lang en 16 cm hoog en 9 cm breed.
- Naambordjes van Bob en Wendy. Wendy staat nog niet op de foto.

klaar om te verven
2x geverfd
2x geverfd
naambordje
kapstokje
boekensteunen

Geen opmerkingen: