woensdag 30 april 2008

welk boek...&koninginnedag 2008

16x16x9cm, pooh 9x14cm
Je hoort pooh (in 2-vouwt) bijna denken... welk boek gaat het worden.
Afbeelding komt uit een kleurboek. Ik heb Pooh verkleind en overgetrokken op 18 mm dik mdf. Effe uitzagen, zagen, schilderen, lijntjes en lakken. De plankjes van de steun heb ik bij de T&D op maat laten zagen. Met een deuvel een verbinding gemaakt en in elkaar gelijmd met houtlijm.

Vandaag wilde ik eigenlijk in Gouda op 't Raam gaan staan met mijn zelfgemaakte creaties. Maar de voorspelling waren zo slecht, dat ik de gok niet heb genomen.
Achteraf ben ik blij toe; het is erg winderig en met af en toe een bui maakt het niet erg aantrekkelijk. Ook het idee dat ik wel om 6 uur op het Raam wilde zijn, gaap... Nu rustig kunnen op staan en om half 12 ben ik even met mijn moeder langs de rommel gelopen op het raam. En ja wel, daar kwam een buitje langs. Mijn geld heb ik op zak gehouden, niets wat ik leuk vond gezien.
Ik kan nu nog even verder gaan met maken van diverse creaties.

Geen opmerkingen: