vrijdag 17 oktober 2008

Kapstokje met de afbeeldingen van het kaartje

Via de mail kreeg ik dit;

Hallo Petra,

Heel erg bedankt voor het leuke kapstokje dat je voor Tessa gemaakt hebt.
Ik heb ook even je site bekeken wat maak je toch een leuke dingen echt heel crea hoor.

Ik zie je wel weer een keertje bij mama.

Groeten Ranate



Na wat nagedacht te hebben, wordt het een kapstokje met 3 knopjes. De afbeeldingen van het kaartje heb ik 200% vergroot en overgenomen op mdf.

Na het uitgezaagd en geschuurd te hebben, heb ik het in de kleuren van het kaartje geverfd.

De ondergrond is geverft met de kleuren; praline en whith pearl (aleene's).
Tessa met donker grijze verf op het kapstokje geverfd.
Nu nog de geboortedatum, de afbeeldingen erop lijmen en de knopjes erop schroeven en het kan ingepakt worden om cadeau gegeven te worden.
klaar
detail 2 beertjes
detail baby+datum

Geen opmerkingen: