woensdag 1 juni 2011

geboorte spiegel voor mijn achternichtje

Mijn nicht en haar vriend hebben begin april een dochter Fem gekregen. Ik had van mijn ouders het geboortekaartje geleend. Deze met de scaner ingelezen en afdrukken gemaakt van de teksten.
Ik wilde eerst een kapstokje maken, maar eigenlijk kon ik er niets mee.
Daarna kreeg ik het idee van een spiegel.
Een beetje met de tekst aan het schuiven gegaan, nadat ik de spiegel wit had verft. Ik wist de kleuren van Fem haar kamertje niet, dus heb de kleuren van het kaartje aangehouden.
Ik wilde niet alleen tekst en heb op internet een plaatje uitgezocht. Het is een beertje geworden met een eendje.
Met karbonpapier alles overgetrokken en daarna met verf het ingetekend.
Daarna 2x afgelakt en een haakje aan de achterkant.
Afgelopen donderdag heb ik het cadeau gegeven.

Geen opmerkingen: