donderdag 16 februari 2012

jaarkalender januari

Gisteren gelijk het eerste plaatje beplakt met strookjes van verschillende tijdschriften.
Nadeel van de papier versnipperaar dat de strookjes niet helemaal recht worden en dat maakt het recht plakken iets moeilijker.
Maar veel van de ondergrond ga je niet zien. Aan de bovenkant maak ik een strook van 5x18 cm. Deze komen uit de Flow. Hier zitten wat dikke blz.'s in met aan de ene kant effe en de andere kant een afbeelding.
De zijkant van de strook ga ik met inkt te lijf.
Met stempels (sorry Chris, het zijn toch andere geworden) en acrylverf stempel ik de letters van de maand erop.
Ik ben erg tevreden met hoe het nu gaat.
Heb je ideeën mail me ze en misschien kan ik er nog wat mee

1 opmerking:

Christel zei

Heeft jezelf alleen maar meer werk gekost hoor, die nieuwe letters... Maar wel super duidelijk zo, mooi op die strook!