dinsdag 26 juni 2012

cadeaudoosje met chocolade en thee

Ik ben weer even aan het doosjes vouwen geweest...leuk om snoepjes, chocolade, thee, e.d. in cadeau te doen.
Deze doosjes zijn gemaakt van afbeeldingen van lekkere gerechten uit de "smaakmakend".
Om een idee te krijgen hoe groot een doosje wordt heb ik verschillende maten gemaakt.
Een vierkante afbeelding van:
25 x 25 cm = het doosje wordt 9 x 9 x 4,5 cm
24 x 24 cm = het doosje wordt 8,5 x 8,5 x 4 cm
en zo verder...
Ik heb 4 doosjes gemaakt en ben begonnen met 25 x 25 cm en zo kleiner.
Ik heb de nietjes uit het blad gehaald en daar de verschillende maten uitgesneden en gevouwen.
Kijk bij doosje vouwen hoe je hetzelf kan doen...
De doosjes heb ik in elkaar gevouwen, zo ziet de ontvanger niet gelijk wat er in zit. Eventueel kan je steeds een briefje erin doen.

Geen opmerkingen: