maandag 21 januari 2013

Attributenkistje

Bij de Kringloopwinkel had ik 2 kistjes gekocht. Een ervan heb ik geverft en beplakt en is een haaknaalden kistje geworden.
Tweede kistje is wat groter en met 3 vakken, hier wil ik pennen, snijmessen, gum, nietmachine,..e.d. in doen.
Ik heb een hart gemaakt met allemaal strookjes papier van 2x4cm. Ik heb 8 verschillende vellen gebruikt . Het papier komt uit een Cardstock-blok van the Street Lace stack.
De strookjes heb ik dubbel gevouwenen vast geplakt. De randen maak ik zwart met een inktkussen.
 
Ik heb een hart gemaakt en hier leg ik de vierkantjes op (in een bepaald patroon).
Daarna heb ik alles vastgeplakt en omgedraaid. De restje eraf geknipt en de rand van het hart ook geinkt.
Het kistje was gewoon bruin, maar deze heb ik groen geverfd en de binnenkant zwart.
De groen heb ik gemengd met licht groen en bruin van Creall.
Het kistje heb ik geverft in de kleur van dit papier wat boven op het deksel komt.
Het kistje is nog niet klaar, maar dit wilde ik alvast laten zien...
 


Geen opmerkingen: