zondag 24 maart 2013

letters zagen en beplakken


Ik kreeg een vraag of ik een naam wil zagen.
De letters komen te hangen onder aan een tak. Ik heb een proef gemaakt met letters.
Lettertype is Cooper Black, tekengrootte is 300.
De hoofdletters van tuin uitgeprint en met spuitlijm op kleine stukjes berkentriplex geplakt.
Daarna kon ik gaan zagen, schuren en verven.
Na het drogen de randen geschuurd, zodat je het hout weer wat gaat zien en het niet zo strak is.
 
Daarna met mijn nieuwe lijm aan de slag.
De lijm heb ik gekocht op de Creatieve Hobby- en Handwerkdagen in Den Bosch.
 Samen met Liesbeth heb ik vrijdag over de beurs gelopen. Wel het een en ander gekocht. Waaronder de pak en plak lijm. Ik had nog MDF letters "HOME".
Deze met kleine en wat grotere stukjes papier aan het plakken gaan. Ik moet nog wel wennen aan de structuur van de lijm. Het werkt anders dan Mod Podge.
 
wordt vervolgt...


Geen opmerkingen: