donderdag 9 mei 2013

puzzel-prikbord

Deze foto zag ik op Pinterest en met het idee ben ik wat gaan doen.
Dit is de mijne geworden
Ik heb eerst een mal gemaakt. Op ruitjes papier de lijnen getekend en daarna de punten overgebracht (prikpen) op dit papier. De gaatje weer verbonden en dit met een afbreekmes en liniaal uit gesneden.
Zo had ik een mal gemaakt. Uit tijdschriften blz gehaald en met de mal en zwart pen de vorm overgenomen. Met een schaar alles uitgeknipt en wat gaan schuiven op het prikbord. Daarna alles vast geplakt. Wat toch lastiger ging dan ik had gedacht. Ik hield ruimte over of het papier viel over elkaar heen. Dat heb ik opgelost door met Relief Paint (DECORfun) zilver over de aansluitingen te gaan. Ik vind het een verrassend resultaat.
Nu nog wat op leuken en dan kan die in gebruik genomen worden...

Geen opmerkingen: