woensdag 12 juni 2013

Fly...

Ik heb vanavond een klein schilderij (15x15) gemaakt voor in de mijn draaimolen gemaakt en niet eens met mijn nieuwe stempels die ik vandaag in de Craftorij heb gekocht.
Ik heb eerst een plankje MDF beplakt met blz's uit een boek. Deze heb ik witter gemaakt met een laag gesso.
Het gezicht is van een advertentie uit een blad. Hier heb ik het gezicht met de transfermethode gebruikt en de glimmende kant op het papier geplakt. Hier komt net nog wat tekst doorheen.
Ik wil wat meer ruimte en heb dat woord erop gestempeld, maar ik had het niet van te voren uit gemeten... ik kwam dus ruimte te kort en heb het toen maar het hoekie om gedaan.
Daarna een blad uitgezaagd en de nerven gegutst. Deze met groene en wat gele verf willekeurig gestempeld, zodat ze rond vliegen.
Een vlinder heeft ruimte en vliegt overal heen en heb er met kleine letters FLY bij gestempeld.
En zo komt langzaam mijn draaimolen vol...

Geen opmerkingen: