zondag 13 juli 2014

AH-tas

http://hakenenmeer.blogspot.jp/2011/02/dekentje-haken.html
Deze foto heb ik geleend van Haken en meer (klik op de foto om naar de site te gaan).
Hier boven wordt de steken uitgelegd die ik gebruik voor mijn tas.
De acryl Royal is van de Zeeman.
Ik had vorige week de Breigaren Royal Melange (blauw) gekocht; met het idee om er een omslagdoek van te maken.
Vrijdag heb ik gezellig met Jolanda door Utrecht gelopen en op het allerlaatst nog even voor sluitingstijd de Zeeman in. Daar kwam ik Royal Melange (oranje/groen Color 13) tegen, samen met een oranje (LOT 822) ging deze ook mee.
Mijn plan om een omslagdoek te maken, is vervangen door een tas.
Donderdag avond was ik met de bodem van de tas begonnen en vrijdag avond ging ik bij Chris langs om te kijken hoe ik verder moest.
Daar had ik ook mijn nieuwe bollen bij me. Gelukkig maar; Nu kon ik als detail de oranje bol gebruiken ipv de blauwe die ik er eigenlijk voor had.
Chris was er achter gekomen dat de blauw (bij haar zwart) niet echt op viel.
Tas Chris
Gisteren en vandaag tijdens de voetbal lekker aan het haken en met een half oog volg ik de wedstrijd...

1 opmerking:

Unknown zei

Hoi Petra,
Even op je blog rondgekeken en kwam deze tas tegen die je aan het haken bent. Wat een leuk idee. Haken is ook een van mijn hobby's. Wie weet ga ik 'm ook eens maken. Succes met al je creatieve bezigheden. Misschien zien we elkaar weer eens bij "ELM".
Mirte