woensdag 2 juli 2014

Taart is weg...

binnenkant
Vandaag heb ik mijn "kindje" weggebracht...zo voelt het bijna wel.
Ik heb er al mijn creativiteit in gestopt.
Het begon met het idee ontwikkelen...eerst had ik een kleinere en lagere in gedachten in 4 stukken.
Saskia zei dat het een taart mocht zijn, met de mogelijkheid voor 4 waxinelichtjes.
Het is voor een voor kinderen tot 4 jaar.
De taart is in 2 lagen en een bodem. De lagen zijn 2 cm dik; totaal is de taart 6 cm dik geworden en is in onderdelen uit elkaar te halen. Zie foto's. Wordt een kind 3 jaar dan kan je de groene laag boven op doen, wordt het kind 4 jaar dan de blauwe laag. De ronde rode laag zit er tussen, zodat de waxinelichtjes niet naar beneden zakken...
De taartlagen heb ik beplakt met foambloemen van de Hema.
Dit zorg gelijk voor bescherming.
Ik heb gekozen voor alleen bloemen en geen tekst.
Dit is de onderkant van de taart...
 

Geen opmerkingen: