maandag 1 december 2014

Garage verbouwing - schilderen

Vandaag is Ruud weer naar zijn werk; vakantie is voorbij gevlogen. Maar in die tijd wel heel veel gedaan. Nu is het aan mij om de lichtkoepel, de tafels en de planken van de stellingkasten te verven.
Vanmorgen ben ik begonnen met het schuren van de lichtkoepel. De oude verf heb ik licht opgeschuurd met een watervast schuurblokje. Daarna alles afgeplakt wat niet mee geschilderd mocht worden.
Na een bakkie heb ik de koepel met kwast en roller omgetoverd.
Van licht geel is het nu "Morning Snow" van Flexa (mengverf).
Het heeft niet helemaal gedekt, dus morgen nog maar een laagje.
Nu een voor een de stellingkasten; de planken los maken en schuren en mooi maken met een laagje "Authentic Grey" van Flexa (mengverf).
Het verven kon ik mooi doen op de hoge tafel. Steeds een plank en dan laten drogen in de stellingkast. Deze stellingen staan nog niet vast aan de muur. Ben benieuwd hoe het met de andere gaat...die hebben we gisteren al aan de muur vast gezet!
Als laatste heb ik de hoge tafel in de verf gezet...
Foto volgt nog...
De garage wordt steeds mooier...

Geen opmerkingen: