woensdag 24 december 2014

Garage verbouwing...laatste klussen

Tijd geleden deze presentatiemolen gekregen. Ik heb er toen niet veel aangedaan.
Vandaag heb ik het strakker gemaakt. Met MDF en mijn figuurzaag heb ik planken op maat gezaagd en deze op de onder en bovenplaat geplakt.
Deze heb ik weer beplakt met papier... Binnenkort het verven.
Zo krijgt de presentatiemolen een heel andere look.
Ook mijn oude ladenkastjes geverfd en beplakt met papier.
Ruud heeft ook veel ladenkastjes in gebruik genomen die ik eerst geverfd had.
In deze kastjes zitten nu schroeven e.d.
Van het weekend gordijnen uitgekozen en deze worden nu gemaakt. Half volgende maand kunnen we ze ophangen. Ik ben benieuwd.
Ook een leuk huisje gekocht met een mooie tekst waar lichtjes in zitten.
En kerstkaartjes zijn in de vertraging in de maak.

Geen opmerkingen: