zondag 31 mei 2015

Muurversiering kinderkamer

In opdracht ben ik bezig met de naam ZEESHAN.
Zoals ik eerder schreef is de (aanstaande) moeder geïnspireerd door deze foto die zij gevonden heeft op internet.
Aan mij de eer om voor de kinderkamer dit idee te verwerken.
Ik hou niet van kopiëren, maar gebruik wel de ideeën en deze combineer ik tot mijn eigen werk.
Ik heb ZEESHAN uitgezaagd en geschuurd.
Hier een weg opgetekend, met gras, water en de lucht.
Dit is de eerste laag verf...er volgen er nog meer...
De 2e laag, deze dekt al iets meer, nu nog de laatste laag...
Spannend hoe het gaat worden.
O.a. deze afbeeldingen heb ik op internet gevonden en ga ik verwerken op de letters.
Het is vandaag echt een dag om veel te kunnen doen. Het is buiten aan het regenen...dus echt hobbyweer.
Er gaat altijd veel tijd in zitten, maar het is erg leuk om te doen.
Ik heb een idee, maar hoe gaat het eruit zien?
En als ik dan bezig ben, krijgt het vorm.
Zeker als ik aan het verven ben.
Ik werk niet veel in opdracht, maar het is wel leuk om te doen.
Dus lees je dit en heb je een idee wat je niet zelf kan.
Laat het me weten...
 
Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: