dinsdag 10 november 2015

Ik zie wat jij niet ziet...

Een vriendin vroeg om ik wat voor haar wil maken...
Ze liet zien wat het was; veel sterren in 4 verschillende maten.
De kleuren voor de kinderkamer heb ik gekregen in een foto van de meubels van de kinderkamer en de lamp.
Ja, hier kan ik wel wat mee.
Ik ben al snel begonnen, omdat ze het half december willen hebben.
En als ik iets leuks vind, dan ga ik ervoor.
Bij de T&D in Gouda heeft Martijn berken triplex (4mm) voor mij gezaagd.
Zo heb ik niet één grote plaat, maar behapbare stukken.
Daarna de sterren uitgetekend met hulp van Ruud.
Deze sterren overgetrokken met carbonpapier op het hout.
Zo van iedere ster een mal gemaakt.
De mal kan ik dan steeds gebruiken om de sterren over te trekken op het triplex.
Dit zijn de 4 sterren.
sterren in verschillende maten
groot 13 stuks
middelgroot 9 stuks
middelklein 12 stuks
klein 13 stuks

Geen opmerkingen: