dinsdag 12 april 2016

Eerste deel van de vierkantjes...

De eerste 6 x 15 gehaakte vierkantjes liggen op tafel!
28 februari ben ik gaan denken over mijn nieuwe uitstraling van ons hek.
Ik wilde wat anders en had garen gekocht in de kleuren van de regenboog.
Lekker vrolijk en weer eens wat anders.
Eerst bedenken wat voor patroon, daarna gekeken hoeveel vierkantjes er uit 1 bol komen.
Met 15 kleuren moet ik 4 hekken kunnen vullen.
Eerst was ik steeds bollen aan het ophaken, maar dat was niet erg uitdagend meer.
Dus een wijnkist erbij gepakt en steeds 6 vierkantjes gehaakt.
Nu kan ik een beetje in het echt zien hoe het wordt en wat schuiven.
En het wordt leuk!
Knallend!
Nu nog even verder haken tot ik alle 360 vierkantjes heb gehaakt.
Ik ben er nu zo'n anderhalve maand bezig...maar het begin is er.

Geen opmerkingen: