donderdag 19 mei 2016

kaarsenzak voor de Samenloop van Hoop

Volgende week zaterdag en zondag (28 en 29 mei) is er in Alphen aan de Rijn de Samenloop van Hoop.
Ik ga dit jaar voor het eerst meelopen met de Lichtpuntjes. Samen vele andere wordt er 24 uur gelopen in verschillende teams. Met deze loop en andere activiteiten wordt er geld op gehaald voor het KWF.
Een onderdeel is ook;
De Kaarsenceremonie
's Avonds verlichten kaarsenzakken met persoonlijke boodschappen het parcours. En met een speciale ceremonie herdenken we dierbaren, steunen we elkaar en vieren we dat mensen kanker hebben overwonnen.
 
Deze heb ik thuis voorbereid en bij mijn tante in Boskoop in elkaar gezet.
Dit is het geworden.
Ik hoop dat ik tijdens de loop over het parcours mijn kaarsenzak kan terug vinden, dan kan ik hem gevuld met zand en kaars nogmaals op de foto zetten.
De afbeeldingen zijn een servet, geplakt op kalkpapier met mod podge.
Met de Crop-A-Dile  gaatjes gemaakt.
Was nog een lastig klusje, maar het gaat om de gedachten er achter...


Geen opmerkingen: