donderdag 2 maart 2017

Letters: Zinneerah

Zeeshan krijgt een zusje en aan mij de vraag of ik met de naam Zinneerah aan de slag wil.
Wat ik mee krijg zijn de kleuren;
Een stukje van Naaznien haar mail;
"ik zou je nog benaderen voor ons 2de kindje. We hebben gebrainstormd over de naam en dat word Zinneerah. De kleuren; roze, fuchsia licht en donker en misschien hier en daar gele en oranje accenten. Misschien heb jij nog ideetjes, omdat we bij Zeeshan ook uitgebreid hebben gedaan."
Daarna ben ik op internet gaan zoeken en kwam verschillende leuke ideeën tegen. Waaronder Nijntje. Naaznien kwam met Hello Kitty. Allemaal leuk

Nijntje

of Hello Kitty
Een van de 2 ga ik gebruiken voor de letters.
Ik ben het nog aan het uitwerken.
Ik heb er zin in.
Eerst nog even de slaapkamer verder afmaken.
Eerst lagen verf zitten op de muren.
Nu nog de 2e x.

Geen opmerkingen: