dinsdag 29 augustus 2017

eiken allemaal eiken

Vanmiddag weer de buurt getrakteerd op een zaagmelodie. Ik heb er niet veel last van omdat ik mijn gehoorbescherming op heb. Mijn moeder die langs kwam, vond het niet overdreven hart klinken.
Ook hoorde ik haar roepen, met herrie van de zaag en mijn bescherming op.
Ik heb verschillende voorwerpen uitgezaagd. Het klavertje vier is wel mijn favoriet.
Het is gemaakt van 2 kleine stukken van de vloerdelen, die ik in elkaar kan schuiven.
Een vlinder in de olie heb ik met een schroefoog en een reep fietsband opgehangen in onze kerstboom.
leuke idee...
Deze vinder heb ik in bij "In mijn straatje" gekocht en de vlinder als patroon gebruikt. Ik heb de vlinder op papier gelegd en deze overgetrokken met pen. Deze met de scanner gescand en zo kan ik het uitprinten in verschillende grote.
Ook een klein hartje hangt er gezellig bij. Waarom tot kerst wachten!
 patroon
patroon van de veer.
De veer en het klavertje vier geef ik morgen cadeau.
Vanavond in de schemer heb ik nog wat geschuurd, tot ik het echt niet meer kon zien.
Morgen weer verder...

Geen opmerkingen: