vrijdag 8 december 2017

knutselen met Jolanda; nieuwe hobby?

Vandaag kwam Jolanda een dag naar mij toe. 
Het was echt een binnendag; veel winterse buien!
Wat we zouden gaan doen wisten we nog niet.
Wel gezellig bij elkaar zijn en bijkletsen.
Eerst even een kop thee en een stroopwafel en zo was er weer een uurtje voorbij.
Zijn naar mijn garage gegaan en hebben wat mappen doorgekeken.
Daar kwam Jolanda een konijn tegen die ze wel wilde gaan zagen.
Patroon heeft ze met carbon overgetrokken en nadat ik het voorgedaan ging ze als voor het eerst achter de zaag zitten en daar volgde ze de lijnen alsof ze het eerder gedaan had.
Leuk konijn kwam te voorschijn.
Daarna ging ik een vogel uitzagen die ik gevonden had op een scrappvel.
Even van dichtbij.
Na het schuren en kleuren met ecoline, wilde we ook een cadeautasje maken.
We hadden in een van mijn mappen een leuk voorbeeld gezien, met patroon.
Het patroon aangepast aan de grote van de gezaagde dieren. Hoewel; bij de mijne niet, anders viel er te veel van de tekening van de vogel met tak af.
Hier de tafel met onze bezigheden.
Mijn cadeautasje met vogel en patroon die ik overgetrokken heb.
Het zakje en konijntjes van Jolanda heb ik geen foto van. Die volgen nog...
Daarna nog lekker samen gegeten en na de koffie, ging Jolanda weer terug naar huis met de trein.
Helaas waren er wel wat vertragingen door het winterse weer.

Geen opmerkingen: