dinsdag 19 december 2017

M&M; eerste idee.

Mijn eerste idee voor het naambordje voor Mitchel en Melissa.

Van Elly heb ik de maten doorgekregen hoe groot het ongeveer mag worden.
20 (25) x 10 (15)cm.
Ik heb nu de maximale maat. 25 x 15 cm.
De afbeeldingen heb ik uitgeprint met de hoogte van 11 cm.
Bij de vrouwelijke heb ik de arm iets anders gemaakt, zodat ze allebei zwaaien, misschien ga ik ze nog wel spiegelen.
De vrouwelijke M ga ik van de laarzen schoenen maken en ze krijgt een blauw stewardess jas aan en een blauwe hoed.
De plant staat dan een beetje voor het beroep van hovenier.
Iets anders heb ik (nog) niet gevonden.
Het bord is voor buiten; ik maak meestal het van MDF of Berken multiplex.
Maar dat kan niet zomaar buiten.
Ik ga bij de T&D opzoek naar watervast multiplex, zodat het na het lakken naar buiten kan.
Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: