zondag 25 maart 2018

Bezoek aan de Kunsthal Rotterdam

Van Brandy kreeg ik een artikel uit de Trouw over de levensechte mensen in de Kunsthal.
Leuk om te lezen.
Gisteren met Brandy samen met vele andere bezoekers een kijkje genomen in de Kunsthal bij de tentoonstelling Hyper realisme sculptuur.
Veel foto's gemaakt voor mensen die er zelf niet heen kunnen, maar ook om te laten zien dat een bezoek zeker de moeite waard is.
Soms moet je echt even kijken of het niet echt is...
Ik heb een museumjaarkaart gekocht, om meerdere musea te gaan bezoeken.
Spiegelmomentje
Ik kwam ook een bekende Gouwenaar tegen die ook het museum bezocht.
Als je goed kijkt zie je de foetus...
Tja wat is dit?
3 dezelfde vrouwen, ik heb de foto van achteren genomen, om het netjes te houden.
Foto uit de Trouw
We zijn er overheen gelopen maar het sprak me niet zo aan.
Chinese reis;
Indrukwekkende foto's. Ik heb een foto gemaakt die mij aanspreekt door de spiegeling in het water.

Geen opmerkingen: