dinsdag 3 april 2018

1 april 2015 - 2018 Let's Row

Renée geeft 3 jaar les.
Ze is er door Wies uitgepikt, omdat ze voelde dat Renée les zou kunnen geven.
Na wat inwerklessen is Renée 1 april 2015 begonnen om de lessen op woensdag avond over te nemen.
De lessen waren goed, goed ritmegevoel wat heel belangrijk is, maar de les aan elkaar praten en zingen was er nog niet echt bij. 
Later nam ze ook andere lessen over; maandag avond en dinsdag ochtend.
Nu 3 jaar later is dat heel anders, ze geeft nieuwe mensen aanwijzingen in de les; let op je knieën, rug - armen - benen e.d.. En de grootste verandering; ze zingt mee en vele zingen gezellig mee.
Vandaag hadden we het nummer van Blof - Zoutelande.
Heerlijke meezinger...
Ik heb voor haar een onderzetter gemaakt uit Berken multiplex.
Daar een tekst opgebrand.
Om haar te laten weten dat ik het waardeer dat ze in het diepe is gesprongen en ik blij ben dat ze de Row-lessen geeft.
In de zaal, bij de wand waar ik mijn inspiratie vandaan heb.

Geen opmerkingen: