zondag 8 april 2018

Afwisselend weekend

Mijn weekend begon op vrijdag.
Samen met Marloes en Marjolein naar de Knit&knotbeurs geweest.
We gingen alle 3 met de trein, maar komen van verschillende richtingen.
9 bollen, een mooi vest. Marjolijn mocht hem even aan. Zwaar vest, maar wel kleurrijk.
Deze bollen heb ik laten liggen...

Veel leuke dingen gezien en veel wol laten liggen.
Ik heb wel wat wol gekocht, maar niet te veel.
Ook een harvestloom bij Elke gekocht om banden mee te kunnen weven.
Hier ga ik binnenkort eens mee aan de slag.
Misschien krijg ik wat tips van Marloes, die heeft er ook een gekocht.
Voor Elke van Spinspul had ik wat gemaakt, omdat zij een vrijkaartje voor mij had opgestuurd.
Altijd leuk om zo te krijgen en dat wilde ik niet zomaar aannemen.
Ik heb voor haar een scrabble plankje gemaakt.
Scrabble plankje is 40 cm en de steentjes heb ik 5 x 5 cm gemaakt.
Na het schuren heb ik ze eerst gelakt, omdat ik ze blank wilde houden.
Als ik gelijk had gestempeld kan de inkt wel eens uitlopen in het hout en dat is niet mooi.
Na het drogen heb ik SP1NSPUL  erop stempelt met de bijbehorende waarde.
De steentjes heb ik op het plankje vast geplakt en op de beurs aan Elke gegeven.
Hoop dat ze een mooi plekje vind.
Maar na 3 dagen beurs zou ze wel gevloerd zijn.

****
Zaterdag met Saskia naar museum Gouda geweest.
Was erg leuk.
Begon goed met een Latte en worteltaart.
Daarna de verschillende zalen van het museum bekeken.

Erg leuk om Gouda van boven in het klein te bekijken.
Gouda in 1562.
Spiegels hebben voor mij een bepaalde aantrekkingskracht.
Italia de ijssalon op de Markt.
Gewoon wat foto's die ik gemaakt heb in het museum.

***
Vandaag met Ruud, Nico en Gert rondje Meije gefietst en een pannenkoek gegeten in de Hoef.
tocht weer 77 km erbij.
Het was een heerlijk weekend, met lenteweer.

Geen opmerkingen: