vrijdag 25 mei 2018

Nederlandse sjaal

Ik heb een sjaal gehaakt met Annell Rapido fine.
Dit garen heb ik gekocht bij de Wolschuur in Moordrecht.
Net nadat ik het gekocht had, kwam ik het patroon van deze sjaal tegen op Facebook.
Er zat een link in naar het patroon van Cuddlycool.
Voor de uitleg kijk op haar webpagina.
Ik kijk met haken makkelijker naar getekende patronen, dan ik de tekst lees.
Bij de rand kwam ik er niet uit. Ik heb Maartje via Facebook een bericht gestuurd. Hier kreeg ik snel een antwoord op. Ze heeft even een tekening gemaakt van de rand.
Zo kon ik weer verder.
Het was een paar dagen voor Konningsdag, maar dat heb ik niet gered.
Op Bevrijdingsdag heb ik de sjaal even om gehad, maar toen was die nog niet klaar.
Op Koningin Maxima haar verjaardag was die klaar en geblokt.
Nu nog even een mooie foto maken.
Foto volgt nog.

Geen opmerkingen: