donderdag 27 september 2018

Zonsopkomst en zonsondergang

Vanmorgen foto's gemaakt, maar die zijn niet allemaal gelukt.
Ik heb een kras op mijn bol en deze was net in beeld.
Ik heb de foto's ook gelijk weggegooid. 
Hier zie je de zon opkomen bij de Oukoopsedijk.
Bij de Twaalfmorgen nog even op een bakje gezeten met een beker thee.
Daarna weer terug naar huis.
Daar heb ik deze 2 foto's nog gemaakt. Mooi die spiegeling in het rustige water.
De zon die er net overheen komt.
Deze foto is iets over achten gemaakt.
Vanavond ben ik ook weer op de fiets gestapt met mijn thermoskan met thee.
Op de steiger was ik eerst alleen. Ik was vroeg en kon de zon langzaam zien zakken.
Linker foto 19.16, rechter foto 19.21
De zon is onder, maar de lucht is nog heel mooi.
19.37 ga ik weer terug naar huis.
Foto omgedraaid met een frame. 
Terwijl ik aan het wachten was en zo af en toe een foto nam, kreeg ik gezelschap van Pim uit Reeuwijk. 
Deze foto's komen van Pim.
Hier zit ik op de steiger, voordat ik kennis met hem maakte.
Foto gemaakt net boven het water.
Dank je wel Pim voor de foto's en misschien tot een andere keer.

Geen opmerkingen: