maandag 31 december 2018

Afscheidskado voor Tommy

Eind van dit jaar gaat één van mijn Rowinstructeurs stoppen met de rowles.
Voor mij en mijn mederoeiers heel jammer.
Hij geeft goed les en weet hoe hij de les in elkaar zit.
Ik krijg vaak energie als ik uit zijn les kom.
De laatste weken komen de echt oude lessen weer naar boven.
We zitten nu in les 82. Zoveel heeft hij er al gemaakt.
De ene spreekt me meer aan, dan de ander...
Jan had wat plaatjes verzameld en daar heb ik er een van gekozen om wat mee te maken. 
Deze afbeelding heb ik gekopieerd en op triplex geplakt.
Daarna uitgezaagd, geschuurd en zwart gemaakt met ecoline.
De Row-afbeelding zit in een Ikea lijst met passe-partout en daarachter een spiegel.
De tekst "The best of" slaat op het einde van het jaar. Tommy maakt dan altijd een best of van dat jaar.
Vanmorgen afscheid genomen van Tommy met een meter wijn voor alle gemaakte meters, bloemen, een kaart en mijn creatie.
Hij was verrast.

Geen opmerkingen: