dinsdag 5 maart 2019

Nieuw hout

Vandaag hout bij Twan en Hans opgehaald.
Ze hebben een nieuwe schutting laten plaatsen en daar bleef wat hardhout over.
Dit is het hek voordat het geplaatst werd.
Ik had gevraagd of ik de resten die overbleven mocht hebben om mee te zagen.
Twan had wat voor me achter gehouden.
Vanmiddag heb ik dat bij hun opgehaald. Dank jullie wel, ik ben er erg blij mee.
Vanavond heb ik even getest.
Het hout heeft al schroef gaten, omdat het al aan het hek vast zat en daarna verzaagd is.
Ik heb de stukjes hout met gaten wel kunnen gebruiken, door patronen te zoeken die er tussen passen, zoals de vlinder en klaver.
Een klavertje vier om cadeau te geven.
Ik heb geen inkt gebruikt maar met een sponsje wat acryl verf op de stempel aangebracht.
In de lijnzaadolie voor een warme kleur.
Klaar om weg te geven.

Geen opmerkingen: