zondag 6 oktober 2019

Dienblad gepimpt en letters voor Christa

Donderdag heb ik een bezoek gebracht aan 2 kringloopwinkels in Gouda.
Hier kwam ik ik dit dienblad tegen in vorm van een huis.
Het was een druilerige dag en ben gelijk met het pimpen van dit dienblad begonnen.
Een aantal tijdschriften zijn weer wat bladzijden kwijt.
Deze heb ik verscheurt en met Pak en Plak heb ik ze op het dienblad geplakt.
Omdat het zo regende wilde ik een bij passende tekst voor op het dienblad en ipv Home heb ik Thuis uitgezaagd. Het lettertype is "Ravie".
Ik heb het uit een plank gezaagd die ik van buren heb gekregen die pas een schutting hebben geplaatst. Deze plank gaat niet bij hun in de kachel:).
De passende tekst;
Deze heb ik uitgeprint en daarna met behulp van mijn nieuwe aanwinst; de Gelli Plate
heb ik het witte papier geel gemaakt.
Leuke aanwinst waar ik al het een en ander mee heb gedaan.
Ook de uitgezaagde letters heb ik aan de bovenkant gekleurd met de gelli plate.
Dit is het dienblad geworden, iets om neer te zetten en niet echt te gebruiken.
Zo is een regenachtige dag, een leuke creatieve middag geworden en de dag erna heb ik het afgemaakt door het geheel te lakken.

Geen opmerkingen: