zondag 27 oktober 2019

Vernieuwing van ons hek

Mijn oude regenboog haakwerk was zo erg verkleurd dat ik aan een nieuwe ben begonnen een tijd geleden.
Ik heb ze nu met Royal acryl van de Zeeman gehaakt. Helaas hebben ze hier niet heel veel keus in kleuren. Ik heb van alles wat gekocht en ben aan het haken gegaan.
Nadat ik er 360 had gehaakt, heb ik de oude eruit gehaald.
Ik had met mijn vriendin Jolanda afgesproken om ze er samen in te gaan knopen, helaas kon ze afgelopen weekend niet komen en ben ik alleen en later met hulp van Ruud ze erin gaan maken.
Ik had wat bedacht, maar achteraf was ik er niet helemaal blij mee.
De crème kleur pas niet bij de andere donkerdere vierkantjes en mijn 2e hek heb ik de crème eruit gelaten en vind ik het veel meer kloppen. Zo mooi als de regenboog wordt het niet meer...
Stapel gehaakte vierkantjes op kleur gesorteerd zodat ik ze zo erin kan maken.
Begin is er, nog vele knopen te gaan.
Vandaag met het 2e hek ging het al een stuk makkelijker.
Het weer was ook behaaglijker dan zaterdag, de wind was zaterdag een flinke spelbreker.
De draadjes bleven vandaag liggen, maar gisteren gingen ze er vandoor.
Ik denk dat ik in het rechter hek de crème vierkantjes eruit ga halen.
Maar ik moet eerst nog aan het haken, om de plekken op te vullen.

Geen opmerkingen: