donderdag 16 juli 2020

dagje Doorn met Gwenn en Jolanda

Vanmorgen rond 10 kwam heel lux Jolanda mij met de auto ophalen om naar Doorn te gaan.
We waren de dag daarvoor in twijfel; Wel of Niet gaan.
Er was de hele dag regen voorspelt, maar we hebben toch onze wandelschoenen aangetrokken en zijn er voor gegaan.
Ik had me er erg op verheugd en was bang dat de andere voor de veilige (droge) weg zouden kiezen en thuis wilde blijven.
Gelukkig gingen we er met zijn 3en voor.
Jolanda en ik uit Gouda en Gwenn uit Ede.
Wij waren er rond kwart voor 11 en Gwenn belde dat ze iets vertraagd was en dat ze met zo'n 20 min er zou zijn.
Wij zijn alvast een bakkie gaan doen en keken naar een flinke bui buiten.
Gwenn bracht droog weer mee en zijn naar de uitkijkhut gelopen.
Onderweg kwamen we deze kei tegen en ik heb er een steentje (gezaagd van hout) met een stempel met tekst neergelegd.
Iemand die het aanspreekt neemt het misschien dan mee.
De tekst: "Het mooiste wat je kunt worden is jezelf"
Ook een nieuwe foto voor onze groepsapp.
De uitkijktoren konden we toch beklimmen. Aan het begin stond dat die gesloten was.
Uitzicht was ondanks de bewolking erg mooi en de zon liet zich ook even zien,
Gwenn en Jolanda
Water op de roestvrijstalen reling.
 Ook deze had ik meegenomen en weer terug meegenomen.
Van onderen!
Mooie laan in het bos
Selfie met beukenbladeren boven ons.
Mooi nat hout wat aan het vergaan is.
Bollen foto's in het bos
Vele paddenstoelen in juli.
Paddenstoel gevangen in de bol.
Regen in het bos, maar dat mag de pret niet drukken met zo'n vrolijke paraplu.
De lunchplek; Chalet St. Helenahoeve
Heerlijke kipgyros.

Uitzicht vanaf het terras, maar wij hebben toch gekozen om binnen te lunchen.
Nog best lastig...evenwicht en bang om te vallen.
Later zagen we een meisje dat heel makkelijk doen.
Meiden tot volgende week!

Geen opmerkingen: