vrijdag 21 augustus 2020

cadeautjes

Via Pinterest heb ik veel houten zaagwerken bewaard en deze "leen" ik om cadeautjes te maken voor vrienden, kennissen en andere.
Zo ook dit paar.
Ik heb het uitgeprint en opgeplakt op een restje parket.
Helaas is het hout bijna op.
Dit paar heb ik gezaagd voor een stel dat vandaag getrouwd is.
Ik heb het na het schuren in de lijnolie gezet en een kaart gemaakt van een CD.
Omdat ze op het Raam gaan wonen heb ik in een tijdschrift een foto van een raam uitgescheurd en op maat geknipt. Stempel erop en klaar...
Voor Gerry, waar ik veel CD's van heb gekregen heb ik een kaart gemaakt en deze gisteren bij haar afgegeven als bedankje.
Deze heb ik voor ons zelf gemaakt om te vieren dat we na 27 jaar elkaar voor de wet hebben verbonden.
Voor de BABS heb ik het andere stel gezaagd

 

Geen opmerkingen: