vrijdag 4 maart 2022

Nog meer zwerfgeluk stenen ruil huisjes

 






Dit huisje heb ik aan Bianca gegeven; huisje nummer 3
Huisje nummer 2; hangt bij de Berenkuil in Schoorl.
Hier mocht ik mijn huisje vast schroeven aan een hek die langs een drukke wandel en fietspad staat.
Bianca houd het huis in de gaten en legt er af en toe wat kleine steentjes op.
Er kan niet veel op..
Deze als verrassing bij Marjolein neer gezet.
Vandaag was het zo mooi weer dat ik lekker buiten gezaagd heb.
3 huisje zijn hetzelfde geworden en 3 hebben wel dezelfde breedte, maar ik ben met het de deur, ramen en dak aan het experimenteren geweest. 
de 3 nieuwe
Ik heb een huisje in regenboogkleuren gemaakt.
Dit heb ik gemaakt met Neocolor. Het is in water oplosbaar kleurkrijt.
Ik verdun het met lak en zo krijg je een lichte kleur waar je nog wat houtstructuren door ziet.
Klaar met zagen.
Een huisje gaat naar Leiderdorp, naar Ineke.
Het lijkt me leuk om zo veel mogelijk ruilplankjes te maken en deze door heel Nederland te kunnen hangen. Zo worden veel mensen verrast.


Wat reactie; uit Ede en Schoorl...

Geen opmerkingen: