zondag 22 januari 2023

Vele huisjes, hartjes, bloemen in de maak

 

Gemaakt voor Willemien die Laurie moet missen.
Een vogelverschrikker gemaakt bij de voordeur om mensen welkom te heten.
Wie wordt er nog niet vrolijk van zo'n kleurrijke vogelverschrikker... volgen er nog meer.
Heb er nog wat uitgezaagd om mee te nemen naar Horst. Kan daar wel verven, maar niet zagen.
Over 2 weken ben ik er... HORST
Wat vergeet mij nietjes om mee te nemen, in in Horst te schilderen.
Vorige week heb ik wat Douglas planken mogen meenemen.
DB was in de buurt met een overkapping bezig en hadden rest plankjes in de aanhangwagen liggen.
Na vragen, mocht ik ze meenemen. Heerlijk ik heb weer mooi hout om veel moois te maken.
Dit heb ik gemaakt als bedankje.
Gezaagd, nu nog schuren...met het hout gemaakt die ik heb mee mogen nemen.

Geen opmerkingen: