zaterdag 2 maart 2024

Module is verhuisd

 Vorige week vrijdag heb ik thuis afscheid genomen van mijn straatje.
Maanden heb ik er veel plezier aan beleefd en met liefde alles bedacht en gemaakt.
Nu was het moment om mijn "kindje" los te laten.
Ruud kwam thuis van zijn werk en het was droog en nog licht. Banken plat en de module erin getild en het paste!
Vanaf 19.00 konden we bij Wereldwijd terecht.
Dolf kwam even naar beneden, de module paste net in de lift en ik kon er nog naast staan.
Er moest ook één persoon mee de lift in, anders ging die niet van zijn plaats.
Je moest de knop vast blijven houden.
Was weer blij dat ik eruit was...
Mijn module op zijn plaats gezet.
Omdat er een grote hoekmodule tegen mijn zijkant aanstaat, moest ik mijn naam eraf halen.
Mijn buren; zij hebben de kerk van Kerkweg gemaakt in Lego.
Afgelopen woensdag ging ik ook nog even een kijkje nemen bij Wereldwijd.
Ik was in Koedijk bij Marjon geweest om stenen op te halen die ze voor mijn straatje had gemaakt.
Ik was rond het eten thuis en daarna nog even op de fiets gesprongen.
Mijn andere buur was er ook.
Een doorkijkje richting de hefbrug, deze is gemaakt van Lego.
Marjon heeft 3 brievenbus steentjes gemaakt en grote steen met een ouderwetse lantaarnpaal en aan de zijkant van de steen staat een straatnaambord "Brugweg" en een jongetje aan de andere kant.
Kom tot zien...
Vanaf 16 maart 12.00 uur Wereldwijd, Mauristlaan 55 Waddinxveen.
Kom je ook?
Wil je weten of ik er ook ben, stuur dan een berichtje via de mail of WhatsApp.

Geen opmerkingen: